annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerk storing

Topic gestart op: 24-06-20 22h25

Antwoorden: 30 antwoorden

Balou
Ervaren verkenner

Netwerk storing

Is nu de 2de keer da dit gebeurd vind da jammer wij moeten op tijd betalen en we hebben een netwerk probleem we zou een keertje niet moeten betalen.en ook ook zeggen sorry mijn bank werkt niet.maar ga opgelost worden.dan zullen ze rap alles afsluiten of een brief sturen om te betalen

Labels (1)
30 ANTWOORDEN 30
POPField
Gewaardeerd verkenner

Je moet u zo niet aangevallen voelen. Ik had het dan ook niet op u bedoeld. Jij hebt trouwens ook niks over 3G of 4G geschreven.

En inderdaad, op sommige werken komen de nutsmaatschappijen samen om de nodige vaststellingen te komen doen. En zo hoort het ook. Maar in de praktijk is dit zelden te bespeuren.

Ik kom dagelijks op werken, dus ik weet hoe het in de praktijk aan toegaat.

 

 

TwonickyII
Veteraan verkenner

@POPField 
No hard feelings man , ik vond enkel dat een bepaalde uitdrukking een beetje
kort door de bocht was.... Ondertussen is dit ook uitgeklaard door @patrick2 .
We zijn hier trouwens niet om vuil te spuien op de harde werkers die met man en macht
hun best doen om dit tot een goed einde te brengen. Laat dit duidelijk zijn.. Alle respect.

Met dank aan @patrick2  om het brandje te blussen 🙂 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@POPField  en @TwonickyII  denk dat jullie elkaar wel begrijpen maar een beetje lang elkaar heen spreken. 

Het is ook geen punt in dit geval wat @TwonickyII  zegt maar het punt is wel dat die al een paar keer in een maand tijd een panne heeft ervaren. Die ervaring deelt die met ons en is er niet geheel te spreken over. Ook heeft die gezegd dat die best zonder internet kan dat het voor @TwonickyII  ook geen probleem is. Maar natuurlijk als je een paar pannes hebt per maand is dat wel erg vervelend. De enige reactie waar die een beetje over valt :

En al wie hier een reactie plaatst over dat ze een uur eens geen 3G of 4G verbinding heeft, dat zegt genoeg over wat voor persoon ze zijn.

Ik mij er iets bij voorstellen @POPField dat die reactie niet fijn is zoals die is geformuleerd. Begrijp mij goed ik weet hoe het er aan toe gaat als er een panne is maar ook dat het niet fijn is als het internet eruit ligt. Vele verdienen hun boterham met het internet en als dat plat ligt ja dan kunnen ze hun werk niet doen. Maar ik weet ook dat jullie dat heel goed begrijpen en alles er aan doen het opgelost te krijgen. 

Hopelijk is dat zo weer wat uitgeklaard om elkaar wat beter te begrijpen.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@POPField  zit je bij netwerkbeheer of zit je op het SOK of een netwerk technieker? Is ook wel interessant om te weten waarom je er zo bij betrokken bent. Misschien zijn er meer die dat graag weten maar persoonlijk vind ik dat wel fijn te weten. Hoe het verloopt ja dat weet ik dat is niet nieuw voor mij , helaas. En dan helaas omdat ik er ook elke dag bovenop zat omdat ik op de klantendienst werkte van Telenet. Maar ik had ook backoffice rechten en dergelijke dus ik kon het ook heel goed opvolgen , wel erbij gezegd niet alles. 

Maar daarom lees ik ook niet graag de negatieve reacties omdat de 'klagers' nooit weten wat er achter steekt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @patrick2 Maar de klagers zitten er wel mee. Moest Orange eens kort de oorzaak uitleggen, en de geschatte tijd tot het weer werkt, dan denk ik dat er meer begrip zou zijn. En ik weet het, er zijn mensen die altijd klagen. 

Leden met de meeste pluimen