annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog Beter netwerk met senergie ?

Topic gestart op: 09-05-21 22h03

Antwoorden: 16 antwoorden

socrates1
Ervaren verkenner

Nog Beter netwerk met senergie ?

Las tijd geleden dat wij gingen samenwerken met een ander operator

zou ons dat nog beter netwerk brengen ?

Bestaat deze samenwerking enkel op papier of er al gestart met samen een mobiel netwerk bouwen

gaat de klant daar al iets van merken..

groetjes

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Kopje27  

Waarom vraag je bij de klantendienst geen femtocell aan? Het bereik binnenhuis zal je zeker wel voelen dat het verbeterd want ik heb er ook eentje staan. Hier thuis is ook slecht bereik en eigenlijk van iedere provider. Nu hebben we van Orange de Femtocell gekregen en heb volle bereik thuis. Het enige dat je nodig hebt is een internet verbinding waar je deze op aansluit en je bent vertrokken. 

Eventueel kan je ook ook bellen via wifi als je toestel dit ondersteund maar dan dien je natuurlijk een goed wifi bereik te hebben.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Kopje27
Ervaren verkenner

@patrick2

Ik heb een femtocell, wat de dekking op het gelijkvloers verbeterd, maar op het eerste en tweede verdiep brengt die helaas niet op.
Dus zou vowifi héél handig zijn in combinatie met de geweldige Mesh oplossing.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kopje27  

De femtocell bied helaas niet geheel dekking zo ver in je huis daar kan ik van mee spreken. 

Betreft Mesh wifi ja die geeft je goede wifi dekking en daar kan je dus perfect mee VoWifi gebruiken , en dat heb ik thuis ook. Heb dus mesh wifi en heb dan verschillende torentjes staan en het hele huis is gedekt met wifi. Dat wil dus ook zeggen als ik bel en loop van de femtocell weg dat mijn VoWifi het overneemt en kan dus ook boven bellen als dat nodig is. Het is een ideale oplossing en ben er zeer tevreden van. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Kopje27
Ervaren verkenner

@patrick2 daarom zoek ik dus een manier om het op mijn OnePlus 8T geactiveerd te krijgen 😉.

Proximus mobiel apart komt duurder uit met enkel internet van Orange of Telenet.

En de koperkabel is voor een gezin van 5 geen optie meer met de streamingdiensten 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kopje27  

Alleen al voor de dienst verlening zou ik niet naar proximus gaan ( spreek uit ervaring heb er ooit gewerkt 🙂 ) Maar dat terzijde. 

Ja Proximus is ook niet goedkoop met zijn enkelvoudige gsm abonnementen eigenlijk zijn die te duur. Meeste denken dat Telenet duur is maar telenet is op dat vlak minder duur. 

Misschien eventueel een tweede femtocell erbij laten zetten ? Dat kan ook eventueel een bepaalde oplossing zijn. Weet nu niet of de klantendienst hiermee akkoord gaat want normaal gezien krijg je maar één femtocell per adres. Maar je kan het altijd vragen want vragen staat vrij natuurlijk. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen