annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OnePlus volte ondersteuning

Topic gestart op: 29-03-20 13h40

Antwoorden: 34 antwoorden

Ronny2010
Aspirant verkenner

OnePlus volte ondersteuning

  • Als trouwe orange klant hoop ik van harte dat Orange volte en vowifi op de OnePlus toestellen gaat ondersteunen. Tot nu toe is Orange de enige provider die OnePlus toestellen minder ondersteuning biedt. 
Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Converted007
Ervaren verkenner


@Huberto  schreef:

Ik heb Pixel 4a al 2 maanden en bij Orange België is VoLTE en VoWiFi niet beschikbaar. En ze weten zelf niet wanneer...


Werkt Visual Voicemail op de pixel 4a?

0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Ja, visual voicemail wertk op Pixel 4a (en 3a ook).

0 pluimen
Converted007
Ervaren verkenner


@Huberto  schreef:

Ja, visual voicemail wertk op Pixel 4a (en 3a ook).


Toch iets dat werkt haha:-) Hebben ze dat echt zo duidelijk gezegd dat ze niet weten wanneer volte en vowifi gaat werken voor de pixels telefoons?

Werkt die code # enzovoort niet om het zo geactiveerd te krijgen?

0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Ik ken die code niet... Ze zeggen dat ze gaan dat op website zetten als VoLTE zal voor Pixels beschikbaar zijn. En meer kunnen ze niet zeggen. Maar het is mijn derde Pixel en binne die 2 jaar is er niks veranderd...

0 pluimen
Converted007
Ervaren verkenner


@Huberto  schreef:

Ik ken die code niet... Ze zeggen dat ze gaan dat op website zetten als VoLTE zal voor Pixels beschikbaar zijn. En meer kunnen ze niet zeggen. Maar het is mijn derde Pixel en binne die 2 jaar is er niks veranderd...


Blijkbaar in Frankrijk bij Orange werkt het ook niet op de Pixel telefoons. En ben je tevreden van het toestel?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen