Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-01-21 16h56
Antwoorden: 14 antwoorden
Heb sedert enkele weken een nieuw sim kaart moeten nemen en sindsdien heb ik heel veel problemen met mijn ontvangst en overschakkeling als ik naar nederland ga wat zeer regelmatig is voor het werk had voor men nieuwe sim kaart hier geen probleem wat kan ik hieraan doen
Je hebt dus hetzelfde probleem als je een ander toestel gebruikt met diezelfde simkaart ?
Dan kan je altijd eens bellen met de klantendienst of contact zoeken via het Webcare team. Het webcare team is te bereiken via Facebook als je daar een account hebt of via Twitter. Anders ga je moeten bellen. Ze zullen dan een dossier moeten op maken en kijken wat er technisch niet goed gaat.
Maar ik heb mijn twijfel of ze er iets aan kunnen doen want het werkt wel enkel is de omschakeling langer dan je gewent bent of je dient het handmatig te doen.