Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-06-20 14h51
Antwoorden: 9 antwoorden
Heb enkele maanden een Love abonnement. Regelmatig heeft mijn internetradio een time out of een droop. Verschillende malen per dag. Hij is gekoppeld via wifi. Als ik hem rechtstreeks met de modem router van Orange verbindt ov via een extender, het probleem blijft hetzelfde. Komt nog als eens voor als iemand zich aanmeldt op de wifi?
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
Bedankt
Frans
Je hebt er goed aan gedaan om die repeater buiten te gooien. EN nu fingers crossed dat het goede resultaat blijvend is.
Nee, dat klopt, mijn vraag was eerder bedoeld om een klaardere kijk te hebben op de thuissituatie. Misschien dat daar iets niet (goed) geconfigureerd is.
Het kan natuurlijk ook puur aan "het systeem" liggen, dat al eens wil haperen. Dan kun je er effectief helemaal niets aan doen. Zoals je zelf reeds beaamd hebt.
@Cdt24801 neen hoor géén probleem.
Die radio heb ik ook in huis even uitgeprobeerd, voor aleer in Uize Maxx.
En ja daar had hij ook van die kuren.
Dus wist ik ook dat het niet aan onze buren in Nederland lag.
De laatste tijd is wifi wel eens traag @spookbe Ik ondervind dat ook als ik rechstreeks met een kabel verbonden ben. Denk dat er niet direct een oplossing voor is