Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-01-20 09h18
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik vind als je een dossier logt bij Orange en het heeft een impact waar ze bewust zijn, dan zou ze automatisch een automatisch/compensatie toekennen.
Op heden heb ik problemen met mijn internet thuis. In principe moet ik elke dag bellen om te weten wat de stand van zaken is. Zelf als het probleem zou opgelost zijn dan moet ik zelf het initiatief nemen om mijn compensatie aan te vragen.
Suggestie: In de Klantenzone van Orange een mogelijkheid bieden om een probleem te melden met de zo op te volgen! I.p.v telkens te bellen en uren aan de lijn hangen.
Heb hetzelfde probleem voor, ben al van 27/12 bijna elke dag aan het bellen om te luisteren wanneer mijn probleem eindelijk opgelost geraakt. Telkens eerst een half uur aan de lijn te hangen om dan te horen dat het probleem status "urgent, prioriteit, geëscaleerd" is.
Zou idd beter zijn dat ze een status via de klantenzone zouden doorgeven.
Heb wel al enkele sms gekregen dat de ze eraan gingen werken en mij nog iets laten weten. sms heb ik op 08/01, 09/01, 20/01 gekregen. buiten deze sms heb ik zelf niets meer van gehoord....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |