Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-22 11h29
Antwoorden: 1 antwoord
Hey,
Begin deze week heb ik een herlaadkaart aangekocht bij de Orange shop Wilrijk.
Ik wou deze onmiddellijk in gebruik nemen maar er was een storing in het registratiesysteem en moest het de dag erna thuis doen.
Ik ben nu al 4 dagen bezig met het proberen te registreren van de kaart maar ik krijg steeds een foutmelding. Alle gegevens van de ID worden ingelezen, ik kan mijn GSM en mailadres ingeven maar na het valideren krijg ik een foutmelding.
Meerdere keren klantendienst proberen te bereiken die mij doorverwijzen naar de site om te registreren. Verschillende browsers getest en op verschillende computers maar het werkt gewoon weg NIET.
Indien dit systeem niet op punt staat moet Orange ook stoppen met de verkoop van nieuwe herlaadkaarten.
Mvg
Als er een probleem is kan gebeuren dan zullen ze dit wel oplossen. Maar natuurlijk als je de enige bent die dit ervaart kan het ook bij jezelf liggen. Eens de cashe en cookies legen , eens een andere browser proberen die oplossing kan je dan ook al proberen.
Moest het echt niet lukken dan naar de shop en daar alles in orde laten brengen dan is je probleem ook verholpen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |