Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-01-20 15h21
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik kreeg deze sms van Orange -> Voeren we werken uit op 14-01-2020
Je ondervindt mogelijk tijdelijk problemen om te surfen en te bellen
Bedankt voor je begrip.
Wat zal dit zijn??
Groetjes,
KJ
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat is al netjes van Orange, om je een sms te sturen.
De tijdelijke hinder kan zijn, dat je een bepaalde geen internet zult hebben ofwel dat er storingen zijn.
Tip/Advies: Vraag en bekijk aan het einde van de werken, wat er allemaal veranderd is en zeker dat een controle of alles goed werkt. Dat zou ik zeker doen. Liever 5 min. langer de technieker houden, dan dat hij moet terug komen. Hopelijk dat alles in één keer goed werkt...
Hallo,
Ik heb enkel deze sms gekregen ivm het netwerk ( ik heb enkel Orange mobiel ) .
Ik vroeg me dus af of dit mss 4G+ was voor mijn regio?
Groetjes,
KJ
@Anonymous
Meestal gaat deze smsjes over onderhoud aan het netwerk waardoor het mogelijk is dat er onderbrekingen zijn. Om te vermijden dat 5000 roodgloeiend staat, je weet dan dat er aan gewerkt wordt.
Dat is al netjes van Orange, om je een sms te sturen.
De tijdelijke hinder kan zijn, dat je een bepaalde geen internet zult hebben ofwel dat er storingen zijn.
Tip/Advies: Vraag en bekijk aan het einde van de werken, wat er allemaal veranderd is en zeker dat een controle of alles goed werkt. Dat zou ik zeker doen. Liever 5 min. langer de technieker houden, dan dat hij moet terug komen. Hopelijk dat alles in één keer goed werkt...
Hallo,
Ik heb enkel deze sms gekregen ivm het netwerk ( ik heb enkel Orange mobiel ) .
Ik vroeg me dus af of dit mss 4G+ was voor mijn regio?
Groetjes,
KJ
@Anonymous
Meestal gaat deze smsjes over onderhoud aan het netwerk waardoor het mogelijk is dat er onderbrekingen zijn. Om te vermijden dat 5000 roodgloeiend staat, je weet dan dat er aan gewerkt wordt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |