Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-19 14h47
Antwoorden: 54 antwoorden
@Cdt24801 heb je met de firmware van SamMobile de optie wifi preferred en cellular preferred ?
Neen, die optie is er nog altijd niet. Ik heb de gewenste werking vanzelf gekregen door de automatische update naar Pie. Maar zoals gezegd, de Oreo van Orange werkte ook volledig naar wens op mijn A5. Maar niet op de S8.
Maar is/was dat wel een specifieke versie van Orange? Ik heb geen idee. Het is dus wel zo dat de A5 ook een automatische update gekregen heeft van Nougat naar Oreo. Dus niet meer de firmware waarmee het toestel gekocht werd.
Wat wel een feit is, de firmware die via sammobile en andere kanalen aangeboden wordt is een officiële versie voor LUX, dus daar is niks mis mee om die te installeren.
@Cdt24801 als de instellingen via carrier service updates gepusht worden dan heeft het geen zin om een andere firmware te installeren.
Is dit probleem met de Samsung Galaxy S10 ondertussen opgelost?
Werkt Wifi Calling Vowifi alleen bij ontbrekend of zeer slecht signaal - of is dit permanent actief als er een wifi connectie is?
Alvast bedankt,