Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-19 14h47
Antwoorden: 54 antwoorden
Ik dan bij wijze van test VoLTE uitgezet en dan gebeurt er gewoon niets .... VoLTE terug actief gezet en ja hoor, bij zwak signaal was VoLTE alweer actief ..
Maar van VoWiFi geen spoor ....
Om nog iets te testen heb ik dan WifI delen aangezet (ja, dat heb ik dus ook, kende ik niet ...) maar dat heeft niks veranderd. Resultaat ongewijzigd.
En om uw vraag voor te zijn: ik heb mijn S8 in een Orange shop gekocht, dus zou er toch de juiste firmware moeten opstaan ... Zoals bij veel toestellen is het wel de Luxemburgse versie en niet de Belgische ... Maar dat was bij al mijn vorige foons ook zo ....
Als ik mij goed herinner had de A5 ook die keuze niet .. Ik kon VoWiFi activeren of niet, that's it, net zoals nu op de S8. Maar het verschil is wel dat het op de A5 meteen actief werd als ik met WiFi verbonden was, ook al had ik vol signaal. De S8 vertoont het icoontje zelfs nog niet als ik maar één streepje heb .... Ik heb het nog geen enkele keer gezien (maar ik moet wel zeggen dat ik de S8 nog maar een week heb )
Ik neem aan dat dit screenshots zijn van uw S9 .... Want op mijn S8 ken ik "Bellen via WiFi" enkel aan of afzetten, that's it. Uit hetgeen je schrijft vermoed ik dat dit op uw S10 ook zo is, of vergis ik mij ?