Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-19 14h47
Antwoorden: 54 antwoorden
@Cdt24801 misschien is er een manier om de voorkeur instelling (die ontbreekt) toch te veranderen.
@Jerre als dit een screenshot is van de S9 dan zie ik dat op mijne niet staan. Ik kan ook enkel alleen maaar bellen via wifi aan en af zetten , zie ook geen tekentje op het start scherm staan .
Vermits we hier klaarblijkelijk met de S8, de S9 en de S10 hetzelfde probleem hebben, zou het misschien kunnen dat Orange iets gewijzigd heeft aan zijn WoWiFi instellingen?
BTW, die screenshots hierboven, ik heb die op het internet teruggevonden in een forum en die komen van een S8 met KPN firmware. Ik vermoed dat Jerre ze ook daar ergens gehaald heeft ....
Jammer genoeg kan ik met de A5 niet meer testen, die ligt in de schuif met een volledige factory reset (en zonder sim of course).
@Cdt24801 inderdaad dat heb ik toen ook gevonden op een forum van KPN. Daarmee dat de afbeelding mij bekend voor kwam maar zelf niet vond op het toestel. Het kan dan misschien dat het gefasseerd uit gerold wordt over de toestellen.