annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy S20 - VoWiFi bellen preferred ?

Topic gestart op: 11-03-20 12h53

Antwoorden: 12 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Samsung Galaxy S20 - VoWiFi bellen preferred ?

Als er iemand de Samsung Galaxy S20 gaat halen op 13/03, kan je eens testen of Orange op dit toestel VoWiFi bellen als voorkeur heeft ingesteld.
Dus onder de settings van de phone app wifi bellen activeren, wifi aan en controleren of bovenaan het icoontje van VoWiFi verschijnt (altijd, niet enkel bij slechte of geen mobiele ontvangst).

Jerre_0-1583927503949.png

Ik heb sinds een jaar de Galaxy S10 en Orange behandelt dit toestel nog steeds anders dan de Galaxy S9 en iPhones waar wifi bellen de voorkeur krijgt.

Alvast bedankt voor de test !

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Als er iemand de Samsung Galaxy S20 gaat halen op 13/03, kan je eens testen of Orange op dit toestel VoWiFi bellen als voorkeur heeft ingesteld.
Dus onder de settings van de phone app wifi bellen activeren, wifi aan en controleren of bovenaan het icoontje van VoWiFi verschijnt (altijd, niet enkel bij slechte of geen mobiele ontvangst).

Jerre_0-1583927503949.png

Ik heb sinds een jaar de Galaxy S10 en Orange behandelt dit toestel nog steeds anders dan de Galaxy S9 en iPhones waar wifi bellen de voorkeur krijgt.

Alvast bedankt voor de test !

Ugh @Jerre,

Je VoWIFI wordt niet standard geactiveerd je moet inderdaad in je instellingen gaan om dit in orde te brengen. Je zoui ook VoWIFI permanent kunnen actieveren via je instellingen, Orange kan hierin tussen niet komen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem kan je een screenshot van de VoWiFi instellingen op de S20 doorsturen ?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem kan je een screenshot van de VoWiFi instellingen op de S20 doorsturen ?

Ugh @Jerre,

Hier vind de handleiding om je VoWIFI te activeren.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem  ik vroeg een screenshot van de VoWiFi instellingen op de S20 in de hoop dit te zien :

Screenshot_20200429-212425_Gallery.jpg

https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00077652/ 

Leden met de meeste pluimen