Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-20 12h53
Antwoorden: 12 antwoorden
Als er iemand de Samsung Galaxy S20 gaat halen op 13/03, kan je eens testen of Orange op dit toestel VoWiFi bellen als voorkeur heeft ingesteld.
Dus onder de settings van de phone app wifi bellen activeren, wifi aan en controleren of bovenaan het icoontje van VoWiFi verschijnt (altijd, niet enkel bij slechte of geen mobiele ontvangst).
Ik heb sinds een jaar de Galaxy S10 en Orange behandelt dit toestel nog steeds anders dan de Galaxy S9 en iPhones waar wifi bellen de voorkeur krijgt.
Alvast bedankt voor de test !
Hallo @Totem
Ik kan geen oplossing aanduiden als de vraag niet beantwoord werd.
Wifi bellen is nog steeds onbruikbaar, onbegrijpelijk dat Orange dit niet wil oplossen.
Hallo @Totem
Ik kan geen oplossing aanduiden als de vraag niet beantwoord werd.
Wifi bellen is nog steeds onbruikbaar, onbegrijpelijk dat Orange dit niet wil oplossen.
Ugh @Jerre,
Bedoel je dat je de Visual voicemail niet heb kunnen instellen in je SamsungS20? Of dat je het effectief hebt ingesteld maar dat het gewoon niet werkt.
Totem's groetjes,
Totem