Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-10-22 20h17
Antwoorden: 6 antwoorden
Onze Sim kaarten zijn beide geactiveerd door de klantendienst. Paar uur later viel onze service weg bij Telenet en we volgden de juiste stappen.
Echter 2 u later heeft mijn partner geen service meer en krijgt hij de melding dat zijn Sim kaart niet geldig is. Ik zelf ondervindt geen problemen. Hoe kan dit gebeuren en opgelost worden? Ik heb al een uur aan de lijn gehangen zonder iemand te kunnen spreken. Als je belt krijg je het bericht dat ze bereikbaar zijn tot 20 u en op de site staat 22 u..
Beste,
We de Sim kaart in mijn gsm steken heb ik nog steeds verbinding met orange. In zijn gsm valt het telkens weg..
Beste,
als we kijken bij ‘mobiele netwerken’ staat er: abonnement toevoegen en dan moet je specifieke gegevens invullen dus de simpele stap die je beschrijft snap ik niet goed. Aan en uit zetten werkt niet.
Of wel wat verkeerd gegaan bij de nummeroverdracht of een fout op de simkaart zelf.
Herstart eerst het toestel eens kan helpen maar als dat niet helpt dan ga je eens naar de instellingen van het toestel. Daar zoeken naar mobiele netwerken en dan eens handmatig met een andere provider verbinden ( Telenet of Base of Proximus ). Vervolgens zal het toestel zeggen verbinding is niet mogelijk , dan zet je automatisch verbinden op het netwerk terug aan en zie of die verbind met Orange.
Beste,
de Sim kaart in mijn gsm geeft gewoon verbinding.
in zijn eigen gsm valt het aan en uit de ene keer kunnen we mekaar bereiken en dan valt de verbinding opnieuw weg.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |