Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-10-19 11h05
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik heb vorige week vrijdag mijn simkaart geactiveerd via de site, maar heb nog altijd geen bevestigingsmail gekregen. Heb ook al meerdere keren gecontroleerd of ik de juiste nummer heb ingegeven, als ik dit doe zegt de site dat ze bezig zijn met de activerering.
Wat doe ik nu, ik zou graag mijn abbonement gebruiken?
uit ervaring weet ik dat het enige wat helpt is via messenger (je moet wel facebook hebben) een bericht sturen naar orange. het kan soms een dag duren dat je antwoord krijgt maar dan is er tenminste een begin gemaakt voor je probleem
@mvla schreef:
uit ervaring weet ik dat het enige wat helpt is via messenger (je moet wel facebook hebben) een bericht sturen naar orange. het kan soms een dag duren dat je antwoord krijgt maar dan is er tenminste een begin gemaakt voor je probleem
Ik ga u even tegenspreken: je kan op PC perfect messenger installeren op basis van uw gsmnummer zonder dat je een FB account nodig hebt. En dat is niet van horen zeggen, ik heb geen FB maar wel messenger.
Je moet eens bellen naar orange of wel langs gaan in orange shop
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |