annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sinds deze ochtend geen service meer.

Topic gestart op: 05-05-20 18h59

Antwoorden: 9 antwoorden

Moodj
Aspirant verkenner

Sinds deze ochtend geen service meer.

Ik he sinds deze ochtend plots geen service meer. Gsm heropstarten sim 3x 5x er uit en terug in, gsm backup en reinstall.. Niets helpt. Zelfs de sim in een andere gsm werkt niet... Als ik met een andere gsm naar mijn nummer bel dan krijg ik dus niet mijn voice mail te horen, maar wel dat mijn nummer niet bestaat of niet gekend is alleszins... Hoe kan dit nu? Dit is toch geen standaard melding als je u gsm gewoon uit hebt staan? 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Moodj  of is de factuur betaald ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Moodj
Aspirant verkenner

Dit is in een businesspakket van mijn werkgever.. 

Niemand anders heeft problemen dus dat lijkt me straf. 

Toch bedankt voor de ingeving. 

Sander 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moodj  dan ga je het toch moeten doorgeven aan je werkgever. Deze is dan ook de persoon die je een nieuwe simkaart moet bezorgen. Jij kan deze niet zelf aanschaffen omdat er een ID check gedaan dient te worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Moodj , 

De werkgever zal dit dan in orde moeten brengen. Afhankelijk van het bedrijf (grootte etc.) kan het zijn dat ze zelf simkaarten liggen hebben. De zaakvoerder/telecomverantwoordelijke binnen het bedrijf zal dit met de diensten bij Orange moeten regelen. De procedures bij uw werkgever ken ik niet. Dit hangt echt af van bedrijf tot bedrijf wat de procedures daar zijn. Daar kan ik niet echt een duidelijk antwoord op geven. Om een idee te geven, een bedrijf met bijvoorbeeld meer dan 1000 nummers die hebben volledige interne procedures tussen HR en Orange business. Gaat dit om een zaak met slechts enkele werknemers dan is het de zaakvoerder die jou kan vragen om achter een 'lege' simkaart te gaan om dit dan in orde te brengen via juiste kanalen.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Moodj 

Er kan ofwel een storing zitten in het systeem van Orange OF uw nummer is (per vergissing?) geschrapt.

Daar kunnen wij hier, zelf gewone klant zijnde, niet naar kijken en er zeker niks aan doen. Ik kan u enkel aanraden om de klantendienst te contacteren. Indien bellen onmogelijk is, dan blijft er messenger en twitter over.

Veel succes !!

EDIT: het zou natuurlijk ook "gewoon" uw sim kunnen zijn die stuk is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen