Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-05-20 18h59
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik he sinds deze ochtend plots geen service meer. Gsm heropstarten sim 3x 5x er uit en terug in, gsm backup en reinstall.. Niets helpt. Zelfs de sim in een andere gsm werkt niet... Als ik met een andere gsm naar mijn nummer bel dan krijg ik dus niet mijn voice mail te horen, maar wel dat mijn nummer niet bestaat of niet gekend is alleszins... Hoe kan dit nu? Dit is toch geen standaard melding als je u gsm gewoon uit hebt staan?
Dit is in een businesspakket van mijn werkgever..
Niemand anders heeft problemen dus dat lijkt me straf.
Toch bedankt voor de ingeving.
Sander
@Moodj dan ga je het toch moeten doorgeven aan je werkgever. Deze is dan ook de persoon die je een nieuwe simkaart moet bezorgen. Jij kan deze niet zelf aanschaffen omdat er een ID check gedaan dient te worden.
Beste @Moodj ,
De werkgever zal dit dan in orde moeten brengen. Afhankelijk van het bedrijf (grootte etc.) kan het zijn dat ze zelf simkaarten liggen hebben. De zaakvoerder/telecomverantwoordelijke binnen het bedrijf zal dit met de diensten bij Orange moeten regelen. De procedures bij uw werkgever ken ik niet. Dit hangt echt af van bedrijf tot bedrijf wat de procedures daar zijn. Daar kan ik niet echt een duidelijk antwoord op geven. Om een idee te geven, een bedrijf met bijvoorbeeld meer dan 1000 nummers die hebben volledige interne procedures tussen HR en Orange business. Gaat dit om een zaak met slechts enkele werknemers dan is het de zaakvoerder die jou kan vragen om achter een 'lege' simkaart te gaan om dit dan in orde te brengen via juiste kanalen.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Er kan ofwel een storing zitten in het systeem van Orange OF uw nummer is (per vergissing?) geschrapt.
Daar kunnen wij hier, zelf gewone klant zijnde, niet naar kijken en er zeker niks aan doen. Ik kan u enkel aanraden om de klantendienst te contacteren. Indien bellen onmogelijk is, dan blijft er messenger en twitter over.
Veel succes !!
EDIT: het zou natuurlijk ook "gewoon" uw sim kunnen zijn die stuk is ...