annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slecht bereik in haven van Antwerpen

Topic gestart op: 23-03-20 20h58

Antwoorden: 10 antwoorden

ragie
Aspirant verkenner

Slecht bereik in haven van Antwerpen

In de buurt van de haven van Antwerpen, zeker binnen in de gebouwen is het bereik zeer slecht. Er is zowel geen 4G als service. Terwijl de andere operatoren (Proximus en Telenet) een goed bereik hebben.

Gaat er hier verandering in komen?

Coördinatie: Scheldelaan

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
ragie
Aspirant verkenner

In de gebouwen (lees: controlekamer) was het paar maanden geleden voor alle operatoren zeer slecht bereik. Sinds dan heeft proximus en telenet 4G met een goed bereik. Alleen Orange heeft nog slecht service. In de gebouwen zelfs geen service. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@ragie  schreef:

In de gebouwen (lees: controlekamer) was het paar maanden geleden voor alle operatoren zeer slecht bereik. Sinds dan heeft proximus en telenet 4G met een goed bereik. Alleen Orange heeft nog slecht service. In de gebouwen zelfs geen service. 


Is er bekabeld internet? Het hoeft niet per sé van Orange te zijn. Dan misschien eens bij Orange polsen voor een professionele versie van de FemToCell in de belangrijkste gebouwen/kamers

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ragie
Aspirant verkenner

 

@Cdt24801 
Het is niet mogelijk om externe apparaturen binnen de werkomgeving te plaatsen. Volgens de 4G plan van Orange zou er in de haven volle 4G moeten zijn. 

Spijtig genoeg is dit niet waar, een probleem met de netwerkmast in de haven misschien?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ragie  wat je kan doen is eens met de klantendienst contact zoeken. Houd er rekening mee dat de wachttijden kunnen oplopen. Maar je kan vragen of ze het eens kunnen bekijken. Maar houd er rekening mee dat ze niet altijd iets kunnen doen omdat je een openbaar gebouw gebruikt die niet van u zelf is. Een beheerder ervan zou het misschien kunnen oplossen , maar is ook niet zeker he want het is en blijft een open werkplaats. Dus de masten in de buurt moeten door Orange aangepast worden of dergelijke.  Wat je wel kan doen is het aangeven aan de klantendienst dat je bereik verslechterd is. Moesten er meer bij Orange zijn van uw collega's laat deze dat dan ook doorgeven er kan altijd een algemeen probleem zijn daar waardoor het probleem gekomen is. Misschien moeten ze er nog werken doen om het te verbeteren maar ja in de corona tijden nu zijn werken zo ie zo uitgesteld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ragie
Aspirant verkenner

@patrick2 

Kan ik de klantendienst anders per mail bereiken ivm lange wachttijden?

Ik zal inderdaad ook aankaarten dat er zeer veel collega’s hetzelfde probleem hebben en dat er veel zijn overgestapt naar een andere operator. Spijtig genoeg zal ik dit ook moeten doen als er geen verandering in komt. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen