Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-20 20h58
Antwoorden: 10 antwoorden
In de buurt van de haven van Antwerpen, zeker binnen in de gebouwen is het bereik zeer slecht. Er is zowel geen 4G als service. Terwijl de andere operatoren (Proximus en Telenet) een goed bereik hebben.
Gaat er hier verandering in komen?
Coördinatie: Scheldelaan
In de gebouwen (lees: controlekamer) was het paar maanden geleden voor alle operatoren zeer slecht bereik. Sinds dan heeft proximus en telenet 4G met een goed bereik. Alleen Orange heeft nog slecht service. In de gebouwen zelfs geen service.
@ragie schreef:
In de gebouwen (lees: controlekamer) was het paar maanden geleden voor alle operatoren zeer slecht bereik. Sinds dan heeft proximus en telenet 4G met een goed bereik. Alleen Orange heeft nog slecht service. In de gebouwen zelfs geen service.
Is er bekabeld internet? Het hoeft niet per sé van Orange te zijn. Dan misschien eens bij Orange polsen voor een professionele versie van de FemToCell in de belangrijkste gebouwen/kamers
@Cdt24801
Het is niet mogelijk om externe apparaturen binnen de werkomgeving te plaatsen. Volgens de 4G plan van Orange zou er in de haven volle 4G moeten zijn.
Spijtig genoeg is dit niet waar, een probleem met de netwerkmast in de haven misschien?
@ragie wat je kan doen is eens met de klantendienst contact zoeken. Houd er rekening mee dat de wachttijden kunnen oplopen. Maar je kan vragen of ze het eens kunnen bekijken. Maar houd er rekening mee dat ze niet altijd iets kunnen doen omdat je een openbaar gebouw gebruikt die niet van u zelf is. Een beheerder ervan zou het misschien kunnen oplossen , maar is ook niet zeker he want het is en blijft een open werkplaats. Dus de masten in de buurt moeten door Orange aangepast worden of dergelijke. Wat je wel kan doen is het aangeven aan de klantendienst dat je bereik verslechterd is. Moesten er meer bij Orange zijn van uw collega's laat deze dat dan ook doorgeven er kan altijd een algemeen probleem zijn daar waardoor het probleem gekomen is. Misschien moeten ze er nog werken doen om het te verbeteren maar ja in de corona tijden nu zijn werken zo ie zo uitgesteld.
Kan ik de klantendienst anders per mail bereiken ivm lange wachttijden?
Ik zal inderdaad ook aankaarten dat er zeer veel collega’s hetzelfde probleem hebben en dat er veel zijn overgestapt naar een andere operator. Spijtig genoeg zal ik dit ook moeten doen als er geen verandering in komt.