Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-20 20h47
Antwoorden: 13 antwoorden
@Kate7 het is perfect mogelijk dat daar je oorzaak zit van het probleem. Dat je andere providers wel beter werken ja die mogelijkheid is er ook want het ligt er gewoon aan hoe de mast staat waar de mast staat en zo kan ik wel door gaan.
VoWifi - is bellen via wifi. Dus met andere woorden als je slecht ontvangst hebt en je kan geen Femtocell zetten of je wil er geen zetten kan je zien bij je toestel instellingen of deze VoWifi ondersteund. Dus dan maak je eigenlijk van je wifi ( internet ) verbinding een antenne om zo het bellen beter te maken. Dat je Telenet hebt doet geen zake want dat werkt zowel bij Telenet als Orange enkel Proximus ondersteund deze techniek niet. Dus dat jullie Orange hebben voor de gsm en internet bij Telenet gaat dus perfect samen.
Kan je eens zeggen wat voor gsm toestellen jullie gebruiken ? Dan kan ik je instellingen toe sturen met een link dat je eens kan nakijken of het in je toestel zit ter ondersteuning.
Mijn toestel is een Samsung Galaxy s8 plus. Die van mijn ouders kan ik nu niet direct nakijken.
@Cdt24801 Ok bedankt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |