Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-24 15h54
Antwoorden: 1 antwoord
Sinds kort is er slecht netwerk bereik bij ons op het werk in Westmeerbeek. Vroeger gingen surfen en downloaden als niks daar en nu valt de verbinding bijna constant weg. 1 streepje soms 2 maar dan kun je in 4g+ niks doen op internet.
Linken naar meetresultaten.
https://1drv.ms/i/s!As_oZFt4U8wegpEDbU0c006R4WMVDA
Het zou perfect mogelijk zijn dat er werken zijn in de regio heb je daar al eens aan gedacht ?
Ik heb over laatst nog een sms gehad dat er werken gingen zijn aan het netwerk en dat ik dus minder ontvangst ging hebben en dat de data ook minder zou kunnen werken.
Misschien een overschakeling naar 5G en uitschakeling van 3G en verbeteringen aan het netwerk.
Maar dit is een aanname hé daar kan ik geen zekerheid op geven dat kan je altijd eens navragen bij de klantendienst. Je kan ook eens zien of je het toestel kan herstarten en anders een andere simkaart proberen.
Ben je de enige die dit probleem heeft of zijn er meerdere die Orange klant zijn en hetzelfde ervaren ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |