Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-20 19h45
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik heb sinds ik klant ben moeilijke ontvangst voor telefonie.
Ik moet om een oproep te doen buiten gaan staan of heel dicht bij mijn module.
Regelmatig krijg ik mijn voicemail dat ik een oproep heb gemist.
Hoe kan dit verbeteren of opgelost worden.
Ook de Wi-Fi is van slechte kwaliteit wanneer men in een andere ruimte is.
Dit heeft niet altijd te maken met je gsm. Het kan ook zijn dat je te ver van een antenne woont of dat er te veel metaal in je huis aanwezig is (steunbaren in de muur) wat je kan doe is een hard reset doen met je gsm of je gsm eens op vliegtuigstand zetten.
isolatie in huis en veel beton houd ook al veel signaal buiten, dat kan ook de oorzaak zijn met/of te ver van de mast wonen, of je kijkt eens op https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/mobile
of je daar niet ziet in uw buurt of je goeie ontvangst hebt.
er bestond ook een site met de verschillende providers per mast op adres, maar die vindt ik niet meer terug.
@Anonymous misschien www.zendmasten.be ?
neen was nog een andere site 😉
op deze zit een grote fout op, krijg altijd volgende foutmelding.