annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Storing op het netwerk

Topic gestart op: 29-10-19 09h38

Antwoorden: 22 antwoorden

RNDavus
Aspirant verkenner

Storing op het netwerk

Zijn er toevallig storingen regio lanaken? Internet werkt hier helemaal niet opt moment. 

Labels (1)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pensando 

Ik heb geen idee of er technisch iets mogelijk is om iets te doen aan de ontvangst in de onmiddellijke nabijheid van een (andere) zendmast.

Het is natuurlijk makkelijk gezegd, maar vermijden om daar te gaan wonen ... Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Pensando
Gewaardeerd verkenner

Cdt,

thx voor de pluim!

Afgelopen week mail van MobVikings: 

er zou gewerkt zijn aan een zendmast (stel je voor), maar vind ik erg ongeloofwaardig. Op mijn vraag over welke het juist ging wist hij niet.

Ik zou erg gebaat zijn geweest met een tikkeltje  fijnafstelling aan de mast hierover.

Ik heb ook in de enquete zonet van Orange de povere situatie (als klant van MobVikings) van mijn bedenkelijke ontvangst meegedeeld en gevraagd of Orange weet heeft van de bewuste zendmast al denk ik eerder dat ze bij MobVikings gewoon even rondvraag deden naar een toevallige afstelling in de buurt. Ik kreeg tot heden 6 medewerkers aan de helpdesk (MVik) en de laatste toonde me een screenshot vd dekking met 2G(0 op 5)  -  3G(4 op 5) en 4G (5 op 5). Moet je weten dat 2G hier meest ingesteld staat (hotspot) en 4G hapert....wat heeft een mens dan aan 'unlimited'.

Ik denk niet dat ik meteen zou verhuizen voor dit soort redenen. Er is nog de kabel maar dan ben ik niet meer mobiel.

Orange gaf nog steeds geen reactie op mijn voicemail. Gaat het hier dan zo slecht?

groetjes,

P

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pensando  Weet dat uw signaal van Mobile Vikings en Orange samen gedeeld wordt. Dat betekend dat Orange haar signaal verdeeld en de Orange gebruiker meer ontvangst krijgt dan een Mobile Vikings gebruiker. Ik weet het is niet fair maar in de praktijk weet ik als geen ander hoe het werkt. Met de werken aan de mast gaat nooit iemand zeggen aan welke past maar ze weten het wel hoor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Pensando
Gewaardeerd verkenner

thx Patrick,

leuk dat anderen er ook mee bezig zijn.

Ik meen in de abo's van MVik terug te vinden dat down/uploaden niet zo snel gaan en dat hun 'Unlimited' strengere beperkingen krijgt bij het bereiken van limieten. Ik vrees voor de Flybox dat ook orange hier problemen mee heeft. De Helpdesk vragen stellen ga ik mee stoppen. Blijft over dat ik mogelijk naar Scarlet stap met de proximus-masten. Mobiele data ben ik nog steeds fan van alsook het feit dat je je abo's kunt kneden.

Pensando
Gewaardeerd verkenner

bedankt,

het is waardevolle info die ik meeneem naar mijn volgende opstelling.

Thx

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen