annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefonie dekking rond Heindonk heel slecht

Topic gestart op: 19-04-24 11h42

Antwoorden: 9 antwoorden

EVDV2830
Gewaardeerd verkenner

Telefonie dekking rond Heindonk heel slecht

OPGELOST

Ik kreeg een sms aangaande werken aan het netwerk Orange op 18/4. Vanaf 17/4 tot nu is de telefonische dekking heel slecht tot onbestaand vandaag, met momenten, van nul tot é streepjes kracht. Dit was vroeger zo voor al onze vrienden en kennissen, klant bij andere operators en konden wij altijd met twee tot drie streepjes telefoneren. Over de rest heb ik geen probleem, tv en internetten gaan perfect. Soms word dit precies afgezet of uitgevallen, maar dat is geen veel voorkomend probleem. Kan het zijn dat er een zendmast uitgeschakeld word voor dit onderhoud, want dit is gevaarlijk, totaal geen netwerk met iPhone ...

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @EVDV2830 ,

Waarschijnlijk zullen ze inderdaad de zendmast uitgeschakeld hebben of deels aangepast waardoor de ontvangst (tijdelijk) minder is. Persoonlijk iets dergelijks meegemaakt in de buurt en plots was er vol 5G ontvangst. Ik zou nog even geduld oefenen.

In geval van nood zal je gsm nog altijd 112 kunnen contacteren (zelfs op een ander netwerk).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
EVDV2830
Gewaardeerd verkenner

Momenteel is alles terug in orde.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@EVDV2830  een goedemiddag,

inmiddels is die date overschreden.

Is alles oké?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
EVDV2830
Gewaardeerd verkenner

Spijtig genoeg niet. Ik heb zo goed als geen telefoon bereik nu ook niet. Mijn vrouw ook niet. We kunnen overal bellen als we thuis weg zijn uit Heindonk. Nu kregen we gisteren nog een sms dat we terug problemen kunnen verwachten de 24/4...Ik contacteerde Orange al met Messenger en kreeg tweemaal zeer snel antwoord om aub wat geduld te hebben, maar dit is niet echt een oplossing om veilig en noodzakelijk te kunnen bellen.

Josette
Wijze
Wijze

@EVDV2830 spijtig dit te lezen,

maar wij zelf kunnen er niets aan doen.

Zolang ze aan het werk zijn, toch even geduld zou ik durven vragen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen