annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefonie rond blosodomein valt uit

Topic gestart op: 18-02-20 17h25

Antwoorden: 3 antwoorden

Pelle
Gewaardeerd verkenner

Telefonie rond blosodomein valt uit

Telkens ik in de buurt van het blosodomein in Hofstade kom valt mijn telefoonverbinding weg omdat hij geen orange netwerk kan vinden Mijn gesprekken vallen uit en ik moet wachten tot ik weer een hele afstand verder ben voordat ik weer verbinding maak met het netwerk en kan bellen of gebeld worden. Iemand nog de zelfde problemen daar in de buurt?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Pelle  schreef:

Telkens ik in de buurt van het blosodomein in Hofstade kom valt mijn telefoonverbinding weg omdat hij geen orange netwerk kan vinden Mijn gesprekken vallen uit en ik moet wachten tot ik weer een hele afstand verder ben voordat ik weer verbinding maak met het netwerk en kan bellen of gebeld worden. Iemand nog de zelfde problemen daar in de buurt?


Heb je al eens een kaart bekeken met de dekking van Orange? Deze bvb.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pelle
Gewaardeerd verkenner

Ik kende het niet maar volgens de opzoeking zou 3G en 4G goed moeten lopen... maar ze zetten er eerlijkheidshalve wel bij dat het een theoretische netwerksimulatie is... en ik kan zeggen dat de praktische netwerksituatie anders is 😏

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Pelle  schreef:

Ik kende het niet maar volgens de opzoeking zou 3G en 4G goed moeten lopen... maar ze zetten er eerlijkheidshalve wel bij dat het een theoretische netwerksimulatie is... en ik kan zeggen dat de praktische netwerksituatie anders is 😏


OK, dan zou ik eens de klantendienst contacteren (gebruik messenger of twitter, dan hoef je niet aan de lijn te blijven hangen en je krijgt meestal wel een degelijk antwoord, soms wel pas enkele dagen later) om eens na te vragen bij de technische dienst hoe het juist zit met de zendmasten en het bereik in die regio.

Wij Tribers kunnen dat niet voor u doen, we zijn immers zelf ook allemaal gewone klanten van Orange hé.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen