Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-07-19 20h03
Antwoorden: 2 antwoorden
Vandaag kreeg ik bericht dat de omschakeling van telenet naar orange gestart was. Dit kon een tijdje duren. Maar nu kan ik niet meer bellen of smsen via telenet. Dus ik veronderstelde dat ik mijn SIM moest insteken van orange. Maar daar heb ik net hetzelfde probleem.
Ik krijg een melding op mijn gsm bij beide operatoren dat mijn sim niet geregistreerd is voor spraak. Maar mijn ontvangst balkjes zijn bij beide operatoren vol.
Ben dus eigenlijk onbereikbaar als ik niet thuis op onze Wi-Fi zit.
Wat kan ik doen?
Best even langsgaan in een shop. Anders zeker via de klantendienst werken: 5000, twitter of messenger.
Normaal gezien wordt de oude sim pas gedeactiveerd wanneer de nieuwe geactiveerd is. Hier is blijkbaar een communicatiestoornis geweest tussenbeide providers ...
Oke merci,dan maar zien wat we morgen kunnen doen.