annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veel problemen met netwerk

Topic gestart op: 10-08-22 20h22

Antwoorden: 6 antwoorden

lysaromi
Aspirant verkenner

Veel problemen met netwerk

OPGELOST
Spoiler
 

Hallo

Sinds deze zomer ondervind ik veel problemen. Door mijn reis naar Italië reden we door Zwitserland en was mijn data opgebruikt. Geen probleem, ik weet waarom en het is duidelijk. Ik heb extra betaald voor data om de reis met wat 4G verder te kunnen zetten. Sindsdien heb ik wel regelmatig geen netwerk meer. Ik kan niet bellen, mensen kunnen mij niet bereiken. Ik heb zogezegd geen netwerk meer. En dan plots af en toe weer wel. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn kinderen kunnen mij niet meer bereiken. En ik kan hun ook niet meer bellen

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@lysaromi 

Het klinkt misschien raar, maar heb je al eens geprobeerd om in uw settings de roaming helemaal af te zetten?

Ik vermoed dat je al (meerdere keren) uw toestel hebt uitgezet en opnieuw opgestart ...

Een test die ook dikwijls iets oplevert: kun je eens met iemand anders van foon wisselen, de sim kaarten natuurlijk mee omzetten. Dan weet je of het aan uw foon of aan uw sim ligt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@lysaromi  goedemorgen,

al geprobeerd wat @Cdt24801 je verteld heeft?

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
lysaromi
Aspirant verkenner

Ja, het is gelukt! Echt blij. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@lysaromi  schreef:

Ja, het is gelukt! Echt blij. 


Ik ook 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
lysaromi
Aspirant verkenner

Ik was vergeten melden: ik ben ondertussen al 3 weken in België en nog steeds dezelfde problemen 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen