Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-20 11h42
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb sinds een paar dagen geen internet. hierdoor kan ik mijn meetings en cursussen niet volgen. Het lampje op mijn Siligence modem flikkert en ik heb het snelste internetpakket of extra boost genomen maar nu is dit nog steeds niet opgelost.
zowel mijn laptops als gsm werken niet en mijn 4G slinkt hierdoor snel. Ik heb al 2x gebeld naar Orange maar krijg geen gehoor. Uittrekken van stekkers en heripstarten van toestellen of netwerken vergeten halen niets uit!
Kan iemand me hierbij helpen aub? 🙏🏽
@DellaFieno2 en ik neem aan dat je gsm en Google home op wifi werken.
Heb je al eens gekeken of er niet ergens een algemene storing is ?
https://allestoringen.be/storing/orange/ Als ik naar de site kijk zou dat wel perfect mogelijk kunnen zijn.
Bij mijn tv staat er ook ipv Orange tv nu Live tv/Antenne-kabel.
Dit is sinds gisteren ook anders dan voorheen. Hierdoor had ik dus ook problemen met de tv en moest ik alles herstarten alsook de hdmi kabel versteken aan de tv. Ik krijg dit dus niet terug op Orange, kan dit ook te maken hebben met de storing?
@DellaFieno2 ja zeker als alle diensten onbeschikbaar zijn wel. Maar dit probleem hoeft niet bij Orange zelf te zijn natuurlijk. Misschien kan er iemand iets geraakt hebben of Telenet heeft een probleem.
Hoi, ja ik heb gisteren al gekeken en er was een storing maar tot op vandaag nog niet opgelost vermoed ik. Jammer dat er geen communicatie over is naar de klanten. Iedereen ziet waar er storingen zijn en meld dit ook maar er komt geen feedback van Orange.
@DellaFieno2 als het een algemene storing is dan kan je niemand direct op de hoogte stellen. Een PLM ( planned maintenance ) kan je iemand van op de hoogte stellen. Dat zijn geplande werken die er aan komen geen probleem. Maar een Major Outage ( dus een totale uitval van je diensten ) kan je niet weten en dus niet iemand van op de hoogte brengen. Maar wel vreemd dat de klantendienst geen gehoor geeft . Zaldruk zijn oké ga ik mee akkoord maar er moet toch iemand de lijn aannemen.