annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzonden berichteb worden niet ontvangen

Topic gestart op: 04-11-22 11h36

Antwoorden: 9 antwoorden

Glenn2402
Aspirant verkenner

Verzonden berichteb worden niet ontvangen

Ik heb al voor een lange tijd een probleem met het verzenden van berichten naar mijn moeder. Zij kan mij berichten sturen en die ontvang ik. Maar omgekeerd lukt dit niet. We kunnen allebei bellen naar elkaar maar ik kan geen berichten sturen naar haar want die ontvangt ze niet. Ik heb al een nieuwe sim kaart en gsm geprobeerd maar het probleem blijft. Weet iemand aan wat dit kan liggen.

Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Glenn2402
Aspirant verkenner

Ze heeft geen smartphone dus dat is helaas geen optie

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Heb je al eens de settings van haar foon uitgepluisd? Wie weet staat daar iets mis ....

Je kan bij wijze van test eens haar simkaart in een andere foon steken en dan kijken of het wel lukt. Dan weet je al op zijn minst of het aan de foon ligt of niet.

EDIT: en omgekeerd: kan jij berichten sturen naar andere mensen, lukt dat wel? En kan uw moeder wel berichten ontvangen van andere mensen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Glenn2402
Aspirant verkenner

Dat hebben we geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik kan naar iedereen sturen en ze ontvangen het en mijn moeder kan ook naar iedereen sturen en ontvangen.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Kijk eens in de settings van uw moeders foon. Open de contacten lijst. Ga naar uw contactgegevens. Is daar wellicht ergens een setting om smsjes te weigeren van uw nummer?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Glenn2402
Aspirant verkenner

Dat heb ik gecontroleerd en alles is in orde in de settings. Dus daar ligt het ook niet aan

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen