annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voice over WiFi op Samsung Galaxy S8

Topic gestart op: 22-07-18 13h06

Antwoorden: 8 antwoorden

timsacre
Gewaardeerd verkenner

Voice over WiFi op Samsung Galaxy S8

Heeft er iemand meer informatie over wanneer Voice over Wifi beschikbaar wordt op Samsung Galaxy s8 in België?

Orange heeft ongeveer zes weken geleden gecommuniceerd dat de S7 compatibel is en de S8 "snel zal volgen"...

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Neen de instelling staat er nog steeds niet tussen. Ik heb al eens een factory reset gedaan, en heb de laatste nieuwe software update geïnstalleerd. Zonder resultaat.

Ugh @timsacre,

 

De Samsung Galaxy S8 is een compatibel toestel, dus bellen via wifi zou mogelijk moeten zijn.

 

Indien niet, aarzel zeker niet om de hulp in te schakelen van onze Orange-stamleden. Zij spitten dit graag voor je uit.

 

Laat het pluimen regenen

🦊 Totems Saluut 🦊

0 pluimen
timsacre
Gewaardeerd verkenner

Dit probleem is eindelijk opgelost geraakt. Ik ben 1 keer naar een Orange winkel geweest en heb twee keer een case gelogd bij Orange, maar zij konden mij telkens niet helpen. Na lang zelf zoeken bleek dat ik een verkeerde software versie had van de service provider. Na een firmware flash met de juiste versie, gedownload van sammobile is het in orde gekomen: firmware van Luxemburg (LUX) voor de SM-G950F. Ik had de versie van België. Vermoedelijk nog een cadeautje van Proximus, er was een Proximus simkaart geleverd bij mijn toestel... 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Heb ik ook al vastgesteld: Orange en Telenet gebruiken de Luxemburgse firmware voor de foons die ze zelf verkopen. Waarom niet de Belgische? Weet iemand dat?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cleopatra
Veteraan verkenner

Niet vergeten dat Orange deel uit maakt van Orange group.

De beslissingen worden in genomen in het voordeel van de group. Misschien waren de prijzen van deze firmware voordeliger.


Er bestaat toch geen Belgische versie? Enkel LUX met custom id van België, Frankrijk & Luxemburg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen