Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-07-18 13h06
Antwoorden: 8 antwoorden
Neen de instelling staat er nog steeds niet tussen. Ik heb al eens een factory reset gedaan, en heb de laatste nieuwe software update geïnstalleerd. Zonder resultaat.
Ugh @timsacre,
De Samsung Galaxy S8 is een compatibel toestel, dus bellen via wifi zou mogelijk moeten zijn.
Indien niet, aarzel zeker niet om de hulp in te schakelen van onze Orange-stamleden. Zij spitten dit graag voor je uit.
Laat het pluimen regenen
🦊 Totems Saluut 🦊
Dit probleem is eindelijk opgelost geraakt. Ik ben 1 keer naar een Orange winkel geweest en heb twee keer een case gelogd bij Orange, maar zij konden mij telkens niet helpen. Na lang zelf zoeken bleek dat ik een verkeerde software versie had van de service provider. Na een firmware flash met de juiste versie, gedownload van sammobile is het in orde gekomen: firmware van Luxemburg (LUX) voor de SM-G950F. Ik had de versie van België. Vermoedelijk nog een cadeautje van Proximus, er was een Proximus simkaart geleverd bij mijn toestel...
Heb ik ook al vastgesteld: Orange en Telenet gebruiken de Luxemburgse firmware voor de foons die ze zelf verkopen. Waarom niet de Belgische? Weet iemand dat?
Niet vergeten dat Orange deel uit maakt van Orange group.
De beslissingen worden in genomen in het voordeel van de group. Misschien waren de prijzen van deze firmware voordeliger.
Er bestaat toch geen Belgische versie? Enkel LUX met custom id van België, Frankrijk & Luxemburg
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |