Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-09-23 17h41
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo
Sinds deze middag hebben we geen internet meer. We kunnen connecteren met het netwerk, maar met de melding: 'geen internet'. Dit is het geval op alle toestellen.
Reeds alle stappen uit de FAQ's doorlopen en ook al contact gehad met de klantendienst. Er kan ten vroegste volgende week vrijdag een technieker langskomen. In tijden van thuiswerk is dit uiteraard heel erg laat.
Iemand al iets soortgelijks meegemaakt? We hebben de 'Siligence modem'. Lampjes die branden: Power. Lampjes die knipperen: WIFI en DS. US en alle andere lampjes zijn uit.
Ook al laptop rechtstreeks aangesloten op de router via ethernetkabel, maar ook via deze weg enkel verbinding mogelijk met netwerk, maar 'geen internet'.
Alvast bedankt voor de hulp!
Bedankt beide voor het antwoord!
Helaas geen oplossing voor het probleem. Deze middag hebben ze wel gewerkt in onze voortuin. Ook gemeld aan de werkmannen dat internet kapot is/was en of zij kabel geraakt hadden. Ze bevestigden dat ze internetkabel gezien hadden, maar er niets mee gedaan hadden. Kan dit een gevolg zijn van een kapotte kabel? Of zou er dan ook geen netwerk meer zijn?
Kan zijn dat er wat aan de kabel getrokken is. hangt er van af of het internet al kapot was voor ze begonnen
> Of zou er dan ook geen netwerk meer zijn?
Het netwerk intern (kabel/wifi) heeft daar niks mee te zien
Nee, pas toen ze aan het graven waren. Helaas zal dit dus geen toeval zijn...
Welke stappen onderneem je best bij een kapotte kabel? Kunnen orange techniekers deze ook zelf herstellen? Wil komende vrijdag niet het bericht krijgen dat er nog langer gewacht zal moeten worden.
Denk van wel. Kan wel iets kosten
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
1 | |
1 |