Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-24 10h04
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen.
deze nacht is men wifi booster op de slaapkamer beginnen geel knipperen. Na een kleine 2 uur was dit weer gedaan. De booster is rechtstreeks met de modem verbonden via ethernet cat 5e.
de wifi is blijven werken.
wijst dit op een update?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan je nu van antwoord dienen :-).
Via het admin paneel van de ap (aanmelden via IP adres) Ben ik naar de status van een treffende ap gaan kijken en daar stond onderaan het volgende:
Herstart oorzaak staat UPGRADE.
Dus je vermoedens zullen correct zijn ;-).
Mogelijk wijst dit op een update of een storing die er na verholpen werd
Het kan zijn dat dit te maken heeft dat je modem aan het updaten is of of de Accespoint.
Ik heb dit zelf al voorgehad met 2 ap's 1 met een cat6 verbonden rechtstreeks aan de modem en 1 verbonden met wifi.
Echter hielden ze niet op met knipperen (ook niet na 3 dagen).
Na aanmelden in de admin van de modem zag ik wel dat de toestellen verbonden waren.
Een simpel herstart van de accespoints was voldoende om het knipperen te stoppen.
Dus echt een uitsluitsel of dit te maken heeft met een update kan ik niet echt bevestigen.
Ook vind ik hier enkel op de hulp pagina van orange terug dat het toestel klaar is om te verbinden bij het knipperen van het oranje lampje.
Maar verder geen info: https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...
@Proximulantis Die info had ik inderdaad ook gevonden over de LED status. Zullen het voorlopig op een update houden want voor de rest werkt hij perfect
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |