Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-04-21 18h37
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,ik zou graag iemand horen of zien of willen weten wat te doen! Wifi is alleen sterk in de woonkamer, nergens anders in het appartement!! Ook niet op terras!
Mijn dochter volgt online les,dit doet ze in haar kamer,maar daar is geen bereik! Mij was gezegd dat met 100mbps of zoiets meer dan voldoende ging zijn! Niet dus,graag zo snel mogelijk oplossing.
Ps: ik ben van proximus naar jullie overgeschakeld omdat ik daar ook problemen had
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bedankt Patrick2, is duidelijk,ja ik zal dit overwegen.
Bedankt allemaal om me toch even duidelijk te maken.
Wil wel even benadrukken dat wij Orange niet zijn hé dit is geen klantendienst enkel een forum om elkaar te helpen.
De raad van @Cdt24801 is best toch eens op te volgen want anders zal er moeilijk een oplossing komen. Tenzij je de klantendienst belt en eventueel een technieker laat komen om het te laten nakijken. Daar kunnen dan wel eventuele kosten aan zitten als een technieker komt moest de oorzaak niet bij Orange liggen.
Kan het niet beter verwoorden. Mesh wifi is ook een optie maar ik heb er geen ervaring mee.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
1 | |
1 |