Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-20 12h57
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We zijn inmiddels als 2,5jaar klant, hadden overal in het huis een goede wifi ontvangst, zelfs in de tuin. Nu sinds een aantal weken valt de wifi in verschillende kamers vaak weg. Ook zit ik meestal op mijn 4G als ik in de tuin zit, met slechts enkele meters van het huis.
Hierdoor is mijn surf data al snel opgebruikt zonder dat ik dit besef.
Wie heeft dit ook?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Amanda87 je kan het eens proberen op te lossen door je kanalen eens te veranderen. Dat doe je door in te loggen op je modem van Orange. Benodigdheden zijn een pc of laptop een internet kabel en die twee met elkaar rechtstreeks te verbinden. Achter op de modem zit een sticker en op die sticker staan de inloggegevens. In je boekje staat eventueel waar je heen moet surfen anders zie hier:
Als je eenmaal bent ingelogd kan je naar wifi gaan. Daar zal je zien staan wifi kanalen en die staat op automatisch. Verzet het kanaal naar 1-6 of 11 dus kies een van die drie kanalen. Daarna onderaan de pagina op alles opslaan. Probeer het een tijd op de door jou gekozen kanaal. Het kanaal heeft ook tijd zich aan te passen maar je apparaten ook dus niet direct na de eerste minuut zeggen het werkt niet want dat heeft ff tijd nodig. Moest je toch na een week of misschien twee weken zeggen dat het weer wat verslechterd is kan je een van die andere kanalen kiezen. Op die manier kan je zien of het zich oplost.
VERGEET NIET ELKE KEER ALLES OP TE SLAAN ANDERS IS HET VOOR NIKS EN ZIJN JE AANGEPASTE KANALEN VERLOREN GEGAAN EN KAN JE OPNIEUW BEGINNEN.
@patrick2 oke ik ga het proberen en hopelijk kan ik het hiermee oplossen. Bedankt voor de hulp!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |