annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zien wanneer herladen

Topic gestart op: 01-10-20 20h49

Antwoorden: 8 antwoorden

Kate7
Ervaren verkenner

Zien wanneer herladen

OPGELOST

Beste,

Hoe kan ik in de orange app zien op welke data ik mijn herlaadkaart herladen heb aub?

DANK U.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Kate7  schreef:

@Cdt24801 Euhhh, hoe geraak ik daar?

Sorry voor de misschien domme vraag. 


Je geeft in uw zoekfunctie (meestal google) "orange klantenzone" in. Ik heb het dus over werken op een PC of met een browser op een smartphone. Dus niet over de Orange app.

Daar geef je dan userID en paswoord in.

aanmelden klantenzone.JPG

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Kate7  ik vermoed niet dat het in de app staat wanneer je herladen hebt. Je belminuten en je overige data zie je wel daar ben ik zeker van maar een herlaad beurt nog nooit van gehoord. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kate7
Ervaren verkenner

@patrick2 

Waar zou ik dat dan kunnen vinden

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kate7  ik denk dat je dat nergens terug vind. Ik weet niet hoe jullie herladen maar het zou wel een tip zijn als je dat zou zien ergens in de app. Zelf herlaad ik niet heb een abonnement dus ik kijk daar niet heen. 

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-nummer/hoe-kan-ik-mijn-herlaad...

Misschien maar ben natuurlijk niet zeker , als je herlaad via de My Orange app dat je dan wel kan zien wat je al herladen hebt. 

Maar zou je het willen weten om een vergelijking te maken of gewoon om te weten wat je uitgaven zijn? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kate7
Ervaren verkenner

@patrick2 Om te zien hoeveel keer ik herlaad voor het geval ik van provider zou veranderen dat ik wat kan vergelijken. Ik herlaad via de app en vermoed dat ik 1 a 2 maal per maand helaad voor 15 euro. Soms 1 keer, soms 2 keer.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen