Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-20 20h49
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Hoe kan ik in de orange app zien op welke data ik mijn herlaadkaart herladen heb aub?
DANK U.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Kate7 schreef:
@Cdt24801 Euhhh, hoe geraak ik daar?
Sorry voor de misschien domme vraag.
Je geeft in uw zoekfunctie (meestal google) "orange klantenzone" in. Ik heb het dus over werken op een PC of met een browser op een smartphone. Dus niet over de Orange app.
Daar geef je dan userID en paswoord in.
@Kate7 ik vermoed niet dat het in de app staat wanneer je herladen hebt. Je belminuten en je overige data zie je wel daar ben ik zeker van maar een herlaad beurt nog nooit van gehoord.
Waar zou ik dat dan kunnen vinden
@Kate7 ik denk dat je dat nergens terug vind. Ik weet niet hoe jullie herladen maar het zou wel een tip zijn als je dat zou zien ergens in de app. Zelf herlaad ik niet heb een abonnement dus ik kijk daar niet heen.
Misschien maar ben natuurlijk niet zeker , als je herlaad via de My Orange app dat je dan wel kan zien wat je al herladen hebt.
Maar zou je het willen weten om een vergelijking te maken of gewoon om te weten wat je uitgaven zijn?
@patrick2 Om te zien hoeveel keer ik herlaad voor het geval ik van provider zou veranderen dat ik wat kan vergelijken. Ik herlaad via de app en vermoed dat ik 1 a 2 maal per maand helaad voor 15 euro. Soms 1 keer, soms 2 keer.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |