Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-20 17h06
Antwoorden: 22 antwoorden
hallo
vorige donderdag nieuwe smartphone met nieuwe simkaart aangekomen. overgestapt van proximus naar orange. Sinds maandag morgen is de nieuwe simkaart geactiveerd en bereikbaar op nieuwe smartphone.
maar spijtig genoeg heb ik nog geen mobiel netwerk, enkel wifi.
Iemand raad ?
dankjewel
Zo te zien is er een probleem met de inschrijving van uw simkaart. Ik zou eens langs een shop gaan en een nieuwe kaart vragen. Op hetzelfde nummer natuurlijk. En dat dan correct laten registreren / activeren.
ik vermoed dat er al een nieuwe simkaart is gevraagd.
in mail staat : vervanging van oude simkaart met nr 602.. naar nieuwe simkaart met nummer 994...
status van je aanvraag: uitgevoerd
Zouden ze dan een nieuwe hebben opgestuurd ?
Dat kun je enkel met zekerheid weten als je het aan de klantendienst vraagt. Stuur eens een berichtje via messenger of twitter, dan hoef je niet onnodig lang aan de lijn te hangen bij de 5000.
ik kan zelfs niet naar 5000 bellen met gsm...
" niet verbonden met netwerk "
zal het nog eens op messenger zetten.
Niet zo fijn eigenlijk, ben helemaal niet bereikbaar. hopelijk snel inorde.
@frederique2304 : Hallo,
Is het intussen in orde? zo niet zou ik zoals @Cdt24801 zegt eens naar Orange winkel gaan en uw nummer opnieuw aanvragen ( zelfde nummer op nieuwe simkaart ).
Groetjes,
bigMODDER