Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-07-19 16h48
Antwoorden: 24 antwoorden
ik heb een prepaid kaart gekocht van ORANGE om te testen hoe de 4G ontvangst is op mijn locatie. Want mijn eigelijke doel is internet via het Flybox abonnement. Nu heb ik helaas geen 4G dekking bij mij thuis. Ongeveer 1.5km naar het noorden staat een zendmast met ORANGE apparatuur. Als ik daarheen rijd werkt het prima 16 mbps Down en Up. Ongeveer 1km ten zuiden van mij staat ook een zendmast. Daar zijn spullen van BASE maar volgens mij niet van ORANGE. Want ik krijg daar helemaal geen signaal. BASE doet het prima. BASE doet het ook prima bij mij thuis.
Dus ik wil graag een aanvraag indienen zodat ORANGE hun apparatuur ook aanbrengt op die mast 1km ten zuiden van mijn huis. Hoe doe ik dat? Is het mogelijk een aanvraag in te dienen?
Het gaat om de mast aan de N633 4987 Stoumont:
Coördinaten: 5.73569O / 50.43987N
Lambert: X: 247098 / Y: 126341 m
Aan de locatie Quarreux (hele straat) is geen 4G signaal van ORANGE helaas.
Je kan eens een email sturen naar orange
ik heb via de button "contacteer ons" een paar keer mijn vraag gesteld maar nooit antwoord gekregen. Dat je geen antwoord krijgt is wel teleurstellend omdat ik mijn mijn heel uitgebreid heb gesteld met kaartjes erbij etc. Ik denk dat het beleid tegenwoordig is dat als ze het niet weten of niet belangrijk achten je gewoon geen antwoord krijgt. Ik heb nog wel steeds mijn Orange sim kaart maar heb geen bereik bij mijn huis, enkel met mijn BASE kaart. Ik zit nu bij de kabel leverancier VOO en dat werkt erg goed. Ik betaal voor 125mbps down en 6.5mbps up en dat wordt ook echt geleverd, zie image onder. Vrij stabiel ook, een paar keer dat de snelheid wat omlaag ging, misschien door werkzaamheden, ze zijn hier nu vee bezig in de buurt. Maar ja kabel is wel duurder dan zo'n Flybox. Trouwens ik heb VOO ook een vraag gesteld via de "contacteer box" en ook nooit antwoord gekregen. Maar dat is mogelijk door de taal want ik spreek (nog steeds) weinig Frans en bij VOO is alles in het Frans (de meesten spreken alleen Frans). Vraag aan VOO heb ik trouwens wel in het Frans opgesteld. Maar ook nooit een reply gekregen. Maar ik ben heel tevreden over het internet.
ik heb via de button "contacteer ons" een paar keer mijn vraag gesteld maar nooit antwoord gekregen. Dat je geen antwoord krijgt is wel teleurstellend omdat ik mijn mijn heel uitgebreid heb gesteld met kaartjes erbij etc. Ik denk dat het beleid tegenwoordig is dat als ze het niet weten of niet belangrijk achten je gewoon geen antwoord krijgt. Ik heb nog wel steeds mijn Orange sim kaart maar heb geen bereik bij mijn huis, enkel met mijn BASE kaart. Ik zit nu bij de kabel leverancier VOO en dat werkt erg goed. Ik betaal voor 125mbps down en 6.5mbps up en dat wordt ook echt geleverd, zie image onder. Vrij stabiel ook, een paar keer dat de snelheid wat omlaag ging, misschien door werkzaamheden, ze zijn hier nu vee bezig in de buurt. Maar ja kabel is wel duurder dan zo'n Flybox. Trouwens ik heb VOO ook een vraag gesteld via de "contacteer box" en ook nooit antwoord gekregen. Maar dat is mogelijk door de taal want ik spreek (nog steeds) weinig Frans en bij VOO is alles in het Frans (de meesten spreken alleen Frans). Vraag aan VOO heb ik trouwens wel in het Frans opgesteld. Maar ook nooit een reply gekregen. Maar ik ben heel tevreden over het internet.
Ugh @emp62,
Totem is sorry om dit te lezen, maar wel blij dat je een goede ervaring hebt met onze vaste internet.
Als je geen antwoord hebt gekregen via de webform kan je altijd je vraag sturen aan de webcare-stam op sociale netwerken.
Om masten te laten plaatsen moeten er genoeg klachten inkomen hiervoor, daarna wordt er een aanvraag gedaan aan de gemeente, na validatie moeten de werven gepland worden. Dit allemaal neemt veel tijd in beslag zonder zekerheid dat het in orde komt.
Groetjes,
Totem