annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontvang sms'en te laat bij bepaalde providers ( soms 8u )

Topic gestart op: 04-10-22 17h08

Antwoorden: 3 antwoorden

nevejanss
Aspirant verkenner

ontvang sms'en te laat bij bepaalde providers ( soms 8u )

Hallo,

Ik ontvang bij bepaalde mensen, op sommige dagen, sms'en pas na 4-8 uren. Dit gebeurd om de paar dagen en dit is inderdaad heel vervelend. De persoon die de sms'en verstuurd ontvangt mijn sms'en direct en zijn sms'en komen zogezegd ook direct aan bij mij. Dit hebben we zelf ook getest.

Weet iemand de oorzaak van dit probleem?

Bedankt op voorhand!

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@nevejanss 

En die bepaalde mensen zijn dat Orange klanten of zijn die bij een andere provider aangesloten. En zijn dit ook altijd dezelfde gsm nummers ? 

Het is wel zo dat een sms soms later toe kan komen en dat kan bepaalde redenen hebben. Of wel heeft die persoon geen bereik of is er ergens een vertraging op de sms centrale bij die provider , vandaar de vraag waar ze zijn aangesloten. 

Je kan dit probleem altijd door geven aan de klantendienst met voorbeelden van de gsm nummers en dan kan Orange dit onderling met de betrokken provider bekijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
nevejanss
Aspirant verkenner

Dag Patrik!

Ze is aangesloten bij telenet. Het is inderdaad hetzelfde nummer!

Ik zal dit dan best eens vragen aan orange om dit met telenet te kunnen oplossen.

Danku!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@nevejanss goedenavond,

fijn is anders.

Kan het dit  soms zijn?

Klik op dit.

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen