Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-23 14h05
Antwoorden: 4 antwoorden
Een paar maanden geleden had ik een poort opengezet om een game te spelen (astroneer) met een vriend. Ik kom een week geleden erachter dat de poort niet meer open staat. Heb ondertussen alles geprobeerd maar elke poort dat ik open zet blijft dicht. Technische dienst vertelt me net dat ze me niet kunnen helpen.
Wat hoor ik nu te doen? veranderen van provider?
Goedemorgen Zakaria 🙂
Misschien dat de volgende tips u op weg kunnen helpen.
Technische dienst geeft geen ondersteuning bij openen van ports - zouden nog al wat werk hebben
> veranderen van provider?
Hier zitten alleen klanten, @zakaria712 Van mij mag je
Wat ben ik nu met je reactie?
Beetje dreigen met weg te gaan - als klant heb ik daar niks aan
Je zult het moeten zoeken - oorzaken kunnen er genoeg zijn