annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

veranderen van nat type strict

Topic gestart op: 29-08-23 19h16

Antwoorden: 10 antwoorden

Yoran20
Aspirant verkenner

veranderen van nat type strict

Hallo; 

 

ik heb een probleem als ik een game speel op mijn pc dat hij altijd disconect en zegt dat mijn nat type strict is en dat ik het moet veranderen. Er zijn deco torens aan de router verbonden, heb ook eens ingelogd op de link die op de router staat en de port opening ingesvhakeld en upnp aan. anders weet ik niet wat ik kan veranderen.

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Yoran20 

Welke router heb je staan ? Het is wel belangrijk te weten dat je NAT type 1 gebruikt voor online gaming dat is het beste om in te stellen. Op die manier heb je de beste ervaring. 

Maar is je router wel zo instelbaar dat je het NAT type kan en mag aanpassen ? Ik heb onlangs een nieuwe router gekocht en ik heb een speciale gaming router staan. Op die manier kan ik alles instellen wat ik wil het is heel uitgebreid toestel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Yoran20
Aspirant verkenner

De roeter is gewoon van orange zelf, en heb dan van deco een toren op aangesloten (Tp link m4 mesh wifi ) ik kan kiezen op de app van acces point en wifi router, voor de rest is er niet echt iets in de app behalve dat ik kan kiezen van 2,4 en 5 ghz staat nu op 5 ghz. Anders niets 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Yoran20 

Ah daar wringt dus je schoentje , je hebt totaal geen eigen router die je kan instellen. Bij je HGW , ( je modem die je krijgt ) kun je niks instellen. Als je een echte gamer bent plaats je een eigen aangekochte router die je naar harte lust kan instellen. Maar goed je kan wel met je Mesh iets verder geraken en dat is ze door in AP te zetten. Dan moet je niks gebruiken van wifi router en zal je de HGW het werk moeten laten doen. 

Nu hoor ik je zeggen ja in de router functie heb ik de beveiliging en alles en ja dat klopt. Maar die functies raak je kwijt Je kan niet veel verwachten van die Mesh , tenzij je duurste koopt die er zijn maar dat is niet nodig denk ik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Yoran20
Aspirant verkenner

Dit zijn de instellingen waar het nu op staat IMG_1011.png

IMG_1012.png

IMG_1013.png

IMG_1014.png

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Yoran20 

Je bewerkingsmodus zou op AP moeten staan en dan eens herstarten en dan eens proberen. Op die manier zou je die dubbele NAT moeten voorkomen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen