annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wifiproblemen

Topic gestart op: 18-07-20 22h14

Antwoorden: 11 antwoorden

twenco
Aspirant verkenner

wifiproblemen

orange kgebt gehad met jullie! jullie zetten et nii eens op fb ofs als der probleemn zn ma geloof me jullie krijgen maar de gelf van de factuur en waarom? webn al 3maand problemen met de wifi daarom!!!!

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@twenco  misschien eens op het forum zoeken of je een oplossing kan vinden. Hier zijn topics over gemaakt dus kijk maar eens goed in het rond. Succes !! Wij gaan geen oplossing bieden aan schreeuwende mensen daar hebben we niks aan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


primus2
Gewaardeerd verkenner

als de wekelijkse telefoontjes naar de klantendienst geen hulp bieden

denkik niet dat we een stap verder geraken door de julp van lieve behulpzame klanten

orange kan er beter voor zorgen dat ze bereikbaar en ondersteunend zijn voor iedereen en dat betekent niet enkel via de telefoon

 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@primus2 

Elke veralgemening, dus ook deze, is steeds foutief.

Wat ik wil zeggen: inderdaad, wij zijn allemaal gewone klanten van Orange, maar dat wil niet zeggen dat wat in onze gezamenlijke (virtuele) kennisbank zit wel behoorlijk uitgebreid is. En veel problemen kunnen ook door niet-Orange techniekers opgelost worden.

Uiteraard niet allemaal. Er zijn zeer zeker ook vragen en problemen waar enkel Orange personeel iets aan kan doen.

Maar dat neemt niet weg dat ik het niet erg fijn vind dat er denigrerend gedaan wordt over "lieve behulpzame klanten". Tenzij ik u verkeerd begrepen heb natuurlijk. In that case, disregard my last message.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Margot
Ervaren verkenner

@patrick2 Inderdaad!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen