annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen via WIFI: toekomstig/onofficiel gesupporteerde toestellen

Topic gestart op: 29-01-19 22h48

Antwoorden: 10 antwoorden

JPee
Gewaardeerd verkenner

Bellen via WIFI: toekomstig/onofficiel gesupporteerde toestellen

Hallo,

Ik heb via het werk momenteel een abonnement bij jullie met een zelf gekochte Smartphone (niet bij abonnement), maar die wel op jullie lijst staat en waarvoor dus bellen via Wifi werkt. Wat heel handig is voor goede verstaanbaarheid binnenshuis. Echter ik ben van plan binnenkort een andere smartphone te kopen die niet op deze lijst staat.

Op jullie site staat dat deze lijst in de toekomst nog zal worden aangevuld. Hebben jullie reeds enig idee wanneer dit gaat gebeuren en of er bv Nokia toestellen gaan bijkomen?

Of zijn er andere toestellen waar het misschien mogelijk is dat bellen via WIFI mss wel werkt, maar niet officieel door jullie gesupporteerd? Of is het sowieso niet mogelijk voor toestellen niet op de lijst.

Dank bij voorbaat voor het antwoord!

Labels (3)
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@JPee mijn vermoeden is dat de lijst niet geheel compleet is. Mijn partner heeft namelijk ook een GSM de Huawei mate 20 pro en die staat niet op de lijst maar deze supporteerd wel bellen over wifi. Uit een aantal revieuws heb ik gezien dat mijn gsm , de mate 20 lite , wel bellen over wifi ondersteund maar niet bij Orange , ook niet bij een andere provider heb dat gevraagd. Dus denk zelf dat als er updates komen op de toestellen dat de lijst niet meteen bijgewerkt is of kan worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen