annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen via WiFi

Topic gestart op: 09-06-18 01h54

Antwoorden: 10 antwoorden

ekeimes
Gewaardeerd verkenner

Bellen via WiFi

OPGELOST

Sinds 08-06 beschikbaar ! Ik bezit volgens de Orange website een compatibel toestel (iPhone X) en een compatibel abonnement (Koala) en toch is de optie niet zichtbaar/beschikbaar in de instellingen ! Nog iemand ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
ekeimes
Gewaardeerd verkenner

OPLOSSING : 

Provider Update doen (iOS) :

- Instellingen / Algemeen / Info

- Enkele seconden wachten aldaar ! Als er update is verschijnt er een pop-up waarop je moet reageren om te updaten.

- Vervolgens : Instellingen / Telefoon / onder de hoofding 'Gesprekken' : Bellen via WiFi inschakelen 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

Heb ondertussen geprobeerd nogmaals een een update te te doen en ineens kreeg ik ' update van mobiele aanbieder' te zien en het was ineens tussen de instellingen te zien. 

De instellingen zijn trouwens anders :

ga naar uw instellingen dan naar telefoon en vervolgens moet het daar tussen staan . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ekeimes
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Bij mij nog steeds niet ! Welke update heb jij dan gedaan ?

Er circuleren inderdaad twee versies voor de instelling aan te passen : eentje via "Mobiel Netwerk" en eentje via "Telefoon" onder "instellingen".

Die onder "Telefoon" zou inderdaad de juiste moeten zijn ! 

ekeimes
Gewaardeerd verkenner

OPLOSSING : 

Provider Update doen (iOS) :

- Instellingen / Algemeen / Info

- Enkele seconden wachten aldaar ! Als er update is verschijnt er een pop-up waarop je moet reageren om te updaten.

- Vervolgens : Instellingen / Telefoon / onder de hoofding 'Gesprekken' : Bellen via WiFi inschakelen 

 

 

delga_tommie
Aspirant verkenner

Hier heb ik de laatste update maar dan nog lukt het niet. Krijg volgende melding:D47CF81C-234D-40E1-8957-C226A9E3DE59.png

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen