annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De laatste tijd zijn er wel veel storingen hoor

Topic gestart op: 24-06-20 20h41

Antwoorden: 26 antwoorden

Pilchard
Ervaren verkenner

De laatste tijd zijn er wel veel storingen hoor

Ik vind dat er de laatste tijd veel storingen op het netwerk zijn.

Op 1 maand tijd al 3 storingen.

Spijtig dat er voor dat deel geen compensatie gebeurd.

Labels (1)
0 pluimen
26 ANTWOORDEN 26
patrick2
Wijze
Wijze

@Pilchard  tja voor een algemene storing is het nu eenmaal vastgelegd dat daar geen compensatie's voor komen. Vergeet ook niet dat het probleem niet bij Orange hoeft te zijn natuurlijk . Als Telenet problemen heeft met het netwerk dan is Orange ook wel mee betrokken. Maar het kan ook zijn dat er een kabel is opgetrokken door werken. Helaas gaan we dat antwoord niet weten maar opgelost wordt het altijd wel. 

Nu ik er aan denk kan ook door de warmte komen hoor je wil niet weten hoe warm het is voor al die servers te laten draaien. Dat is ook ooit eens een pech geval geweest wat ik weet bij Telenet. Veel te warm weer buiten en de servers konden niet genoeg koelen ja dan is de boel om zeep en dan heb je problemen. En ik weet hoe die hal eruit ziet waar al die servers staan ben er vaak genoeg binnen geweest heel warm en veel kabaal. Maar dat is voor elke provider een probleem ook Proximus dat warme weer speelt een grote rol. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Ik krijg net telefoon, geen wifi in Kaulille.

Ocharme mijn nichtje moet naar haar uitslag kijken van school.

Ook geen 4 G. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  das niet best. Hopelijk is het snel opgelost en anders kijken voor je nichtje als dat gaat. Moest het dringend zijn....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Ik heb geen smartschool fout geschreven denk ik.

 

Heb de raad gegeven eens alles uit te trekken.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen