annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Femtocell storing ?

Topic gestart op: 07-12-18 19h18

Antwoorden: 14 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Femtocell storing ?

OPGELOST

Ik merk dat de Femtocell hier niet meer werkt, er is wel een VPN verbinding met Orange en er gaat data door maar er is geen 3G netwerk.

Herstarten helpt niet, aan de zijkant knippert de witte LED, de oranje LED is continu aan en aan de onderkant aan het bolletje is de LED continu oranje.

Voor ik naar 5000 bel, is er een storing ?

 

 

 

 

Labels (2)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Jerre
Gewaardeerde genezer

Het was dus nog niet opgelost, een aantal uur later was de verbinding weer weg.

Het lag aan de laatste update van m'n eigen router, na een downgrade was het weer in orde.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

herwig
Gewaardeerd verkenner

Finaal lag mijn probleem aan de verbinding tussen de femtocell en de router, waar het signaal verbroken was door een netwerkkabel, die om één of andere reden minder goed verbonden was. Daarna bleek advies 2 ook een schot in de roos, nl een reset. Hoe dan ook een pluim op de hoed van de communityleiders, die mij vlot, en snel tijdens het weekend in volle bouwverlof doorheen het probleem geloodsd hebben

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  Bedankt voor het nazicht, het is opgelost.

Na aan aantal keer herstarten is het toestel terug online : wit, oranje en witte driehoek continu aan in standby en wit bolletje aan bij 3G data of gesprek.

 

 

Jerre
Gewaardeerde genezer

Het was dus nog niet opgelost, een aantal uur later was de verbinding weer weg.

Het lag aan de laatste update van m'n eigen router, na een downgrade was het weer in orde.

 

pvandebroeck
Ervaren verkenner

werkt zo'n Femtocell op elk internet of heb je internet van Orange nodig?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@pvandebroeck  schreef:

werkt zo'n Femtocell op elk internet of heb je internet van Orange nodig?


Dat is het mooie aan de femtocell, die werkt dus op internet van gelijk welke provider, de enige voorwaarde is dat de femtocell connectie kan maken met de Orange servers. Hij werkt dus ook achter een eigen router, geen enkel probleem.

En natuurlijk werkt hij ook enkel op de locatie waarvoor hij toegekend werd. Je kunt hem dus niet meenemen naar een tweede (vakantie) residentie of uitlenen aan vrienden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Als je een nadeel van defemtocell wil kennen: het is eigenlijk een mini zendmast van Orange die in uw living staat en via inernet , maar hij straalt dus "maar" 3G uit, en geen 4G ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen