annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Femtocell storing ?

Topic gestart op: 26-11-19 20h32

Antwoorden: 5 antwoorden

Rob_Gielen
Ervaren verkenner

Femtocell storing ?

OPGELOST

Is er een Femtocell storing? Totaal geen verbinding meer in huis. Regio turnhout? Meermaals herstart maar is geen oplossing. Vandaag een bericht gekregen van orange dat er morgen een update zal zijn. Iemand meer informatie?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Rob_Gielen 

De reset knop indrukken kan nooit kwaad. Doe gerust, en misschien heb je wel opnieuw verbinding tot morgenavond.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Rob_Gielen 

Ik heb net dezelfde sms gekregen, de geplande onderbreking wegens aanpassingswerken zou in de nacht van 17 op 28 november zijn, dus niet deze nacht ....

Regio Herentals. Hier werkt de FemToCell overigens nog normaal.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rob_Gielen
Ervaren verkenner


@Cdt24801  schreef:

@Rob_Gielen 

Ik heb net dezelfde sms gekregen, de geplande onderbreking wegens aanpassingswerken zou in de nacht van 17 op 28 november zijn, dus niet deze nacht ....

Regio Herentals. Hier werkt de FemToCell overigens nog normaal.


Ik ga de update afwachten. Daarna zie ik wel. Is het verstandig om de rest knop eens in te duwen?

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Rob_Gielen 

De reset knop indrukken kan nooit kwaad. Doe gerust, en misschien heb je wel opnieuw verbinding tot morgenavond.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rob_Gielen
Ervaren verkenner

@Cdt24801 Reset heeft gewerkt! Veel dank !

Leden met de meeste pluimen