annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fictie of realiteit, Love One - TV

Topic gestart op: 24-10-19 22h15

Antwoorden: 2 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Fictie of realiteit, Love One - TV

Hallo iedereen,

Ik heb mijn fantasie laten gaan en zitten dromen over het volgende. 

Op een dag had Orange een nieuwe Love formule op de markt gebracht. Het produkt heet Love One en het betreft dat je via deze formule TV kan bekijken. De TV bekijken via 4G en dit via pc, gsm en TV. Love One met TV optie bevat 30 zenders en is aan 20 euro te verkrijgen. 

En op een koude wintermaand kan ik vlug het nieuws zien op de VRT en Champions League op VTM; dit allemaal op mijn gsm Love One app. Mijn vriendin heeft een flybox en kan zelf haar serie kijken (Het leven is mooi!). Dagen later is er een grote Mars op Brussel en dat zie ik bij m'n buurman, die een Love Trio heeft (via Telenet kabel). 

Dankzij Love One, kan iedereen kijken en dit formule toevoegen aan een Love Trio, Duo of als een apparte Love One formule. Oh, wat is het leven met Orange mooi...

uhm, of is dit maar een droom of op een dag realiteit?...

Tribe dromer surfer 🙂

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen,

Ik heb mijn fantasie laten gaan en zitten dromen over het volgende. 

Op een dag had Orange een nieuwe Love formule op de markt gebracht. Het produkt heet Love One en het betreft dat je via deze formule TV kan bekijken. De TV bekijken via 4G en dit via pc, gsm en TV. Love One met TV optie bevat 30 zenders en is aan 20 euro te verkrijgen. 

En op een koude wintermaand kan ik vlug het nieuws zien op de VRT en Champions League op VTM; dit allemaal op mijn gsm Love One app. Mijn vriendin heeft een flybox en kan zelf haar serie kijken (Het leven is mooi!). Dagen later is er een grote Mars op Brussel en dat zie ik bij m'n buurman, die een Love Trio heeft (via Telenet kabel). 

Dankzij Love One, kan iedereen kijken en dit formule toevoegen aan een Love Trio, Duo of als een apparte Love One formule. Oh, wat is het leven met Orange mooi...

uhm, of is dit maar een droom of op een dag realiteit?...

Tribe dromer surfer Smiley Vrolijk

Ugh @Surfer,

Wat een mooi verhaaltje, ik geef het door naar de strategische geesten.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze

Als suggestie kan dit tellen ... Man Knipoog

Even doorspelen aan @Totem , misschien kunnen ze er iets mee doen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen