annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox problemen netwerk installeren Ring beveiligingscamera

Topic gestart op: 02-03-20 20h05

Antwoorden: 2 antwoorden

kevhu
Aspirant verkenner

Flybox problemen netwerk installeren Ring beveiligingscamera

Ik heb een Flybox van Orange.
Nu heb ik recent een beveiligingscamera gekocht van Ring. Nu kan ik via de Ring-app verscheidene netwerken terugvinden om mee te verbinden maar mijn eigen flybox netwerk natuurlijk niet ... wel spijtig want de camera heeft ook geen UTP-ingang.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen, heb reeds op flybox.home enkele aanpassingen gedaan die Ring zelf voorstelde ( Wifi 2.4 op kanaal 6 zetten).
Zou ik eventueel een extra router aan de flybox kunnen koppelen en daarmee een nieuw netwerk beginnen voor de camera?
of een andere 4G-router kopen en daar het orange kaartje in stoppen?
Of zou ik hetzelfde probleem ook met een ander merk camera voor hebben zoals bijvoorbeeld een Google nest?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb een Flybox van Orange.
Nu heb ik recent een beveiligingscamera gekocht van Ring. Nu kan ik via de Ring-app verscheidene netwerken terugvinden om mee te verbinden maar mijn eigen flybox netwerk natuurlijk niet ... wel spijtig want de camera heeft ook geen UTP-ingang.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen, heb reeds op flybox.home enkele aanpassingen gedaan die Ring zelf voorstelde ( Wifi 2.4 op kanaal 6 zetten).
Zou ik eventueel een extra router aan de flybox kunnen koppelen en daarmee een nieuw netwerk beginnen voor de camera?
of een andere 4G-router kopen en daar het orange kaartje in stoppen?
Of zou ik hetzelfde probleem ook met een ander merk camera voor hebben zoals bijvoorbeeld een Google nest?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Hallo @kevhu,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kevhu  je kan eens proberen om de flybox eens uit en aan te zetten en dan de camera , de app , opnieuw laten zoeken naar je netwerk. Je kan altijd een extra router gebruiken achter je flybox en daar je camera naar laten zoeken en verbinden. Het is natuurlijk niet gezegd dat deze dan wel het netwerk kan vinden , want als dan het probleem blijft blijf je rondjes lopen. Zou gewoon eerst proberen te herstarten alvorens je andere stappen onderneemt. Weet niet of je de 5 GHZ hebt aanstaan maar het kan helpen deze eens uit te zetten. Misschien is het daarom dat de camera je netwerk niet vind. Niet elke camera kan draaien op de 5 GHZ , mijn camera's thuis werken ook niet op de 5 GHZ. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen