annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet problemen

Topic gestart op: 13-01-20 22h56

Antwoorden: 34 antwoorden

Hmxm
Aspirant scout

Internet problemen

Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.

Labels (1)
0 pluimen
34 ANTWOORDEN 34
lucver1
Aspirant verkenner

Mechelen, net hetzelfde probleem. Telenet zit (uiteraard vermits zelfde infrastructuur) ook met dit probleem.

Inderdaad, echt vervelend.

0 pluimen
Peter4
Gewaardeerd verkenner

Boortmeerbeek, sinds gisterenavond ook problemen met de draadloze verbinding. Gezellig Netflix kijken en opeens niets meer... geen verbinding meer met tv, thermostaat, buitencamera, huisalarm, smartfoon enz... Deze morgen had ik een internet vermogen van +- 6mbit/sec?!? De helpdesk van Orange leverde ook niets op! Dit mag echt niet blijven duren hoor!!

0 pluimen
Chris123
Aspirant scout

Hier in 2100 Deurne - Antwerpen al 3 x in een rij geen verbinding met de buitenwereld…
Kan gebeuren in deze digitale wereld... maar wat ik zeer vervelend vind is dat je nergens op de hoogte wordt gehouden van een defect of mankement.
Een compensatie voor het ongemak zou ik zeer appreciëren!
 

0 pluimen
Myriam01
Aspirant verkenner

De laatste twee weken heb ik ook dat probleem. Het begint rond 22 u - gewoonlijk kortstondig.

Vandaag 2 volle uren zonder internet en de 4G op de smartphone werkte ook niet. 

0 pluimen
spuwy
Aspirant verkenner

Hier juist hetzelfde, meestal tussen 21u en 22u een korte onderbreking, maar vandaag blijft het duren.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen