annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem probleem

Topic gestart op: 27-03-20 20h59

Antwoorden: 7 antwoorden

Nico777
Aspirant verkenner

Modem probleem

OPGELOST

Op mijn modem knipperen sinds gisteren 2 lichtjes.... us en ds.... internet is dan ook zeer slecht.... heb al terug opgestart en gereset maar niks helpt.... iemand een idee?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Nico777  je kan altijd eens proberen als het gaat een tijdje met de kabel proberen en zien of er nog problemen zijn. Misschien is er een wifi probleem. Je kan altijd je wifi kanaal ook eens aanpassen in de modem zelf. Daarvoor dien je rechtstreeks verbonden te zijn en je login staat op de modem en je wachtwoord staat erbij. Op die manier kan je altijd eens zien of er iets veranderd. Vergeet niet altijd alles op te slaan en ook een tijdje proberen natuurlijk zodat je kanaal wat je hebt gekozen zich ook aanpassen. best te gebruiken kanalen zijn 1-6 of 11 . Er zijn er nog meer natuurlijk maar met deze heb je minste kans op storingen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Op mijn modem knipperen sinds gisteren 2 lichtjes.... us en ds.... internet is dan ook zeer slecht.... heb al terug opgestart en gereset maar niks helpt.... iemand een idee?

Hallo @nico77,

Hopelijk is het nu in orde ! Als het zo is, aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nico777  merk je verschil met lagere snelheid of werkt internet af en toe gewoon niet ? Hoe ben je verder verbonden met het internet is dat rechtstreeks met een kabel aan de modem zelf of staat er nog een router of een AP tussen ? Kan ook zijn dat je met wifi verbonden bent op de modem. 

Je geeft aan dat de modem al eens herstart is maar als je de modem eens tien minuten zonder stroom zet en daarna terug op start kan je dat ook eens proberen . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Nico777
Aspirant verkenner

10 minuten afzetten hed ik ook al gedaan.... zonder resultaat.... ik ben met wifi verbonden maar online spelen op ps4 bv is sinds gisteren onmogelijk.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nico777  je kan altijd eens proberen als het gaat een tijdje met de kabel proberen en zien of er nog problemen zijn. Misschien is er een wifi probleem. Je kan altijd je wifi kanaal ook eens aanpassen in de modem zelf. Daarvoor dien je rechtstreeks verbonden te zijn en je login staat op de modem en je wachtwoord staat erbij. Op die manier kan je altijd eens zien of er iets veranderd. Vergeet niet altijd alles op te slaan en ook een tijdje proberen natuurlijk zodat je kanaal wat je hebt gekozen zich ook aanpassen. best te gebruiken kanalen zijn 1-6 of 11 . Er zijn er nog meer natuurlijk maar met deze heb je minste kans op storingen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen